UWAGA: Proszę w uwagach wpisywać czy wędlina (ser żółty) ma być w całości ( domyślnie kroimy! oraz czy ma być zapakowany hermetycznie.

                    Jeśli nie znalazłeś Twojego ulubionego produktu na stronie www – to wpisz szukany towar w UWAGACH przy składaniu zamówienia                                – dołożymy go do zakupów.

Producenci
Bestsellery
ZIEMNIAKI KG klasa 1
ZIEMNIAKI KG klasa 1
1,85 zł
kg
BUŁKA KAJZERKA 0,05KG
BUŁKA KAJZERKA 0,05KG
0,65 zł
SZT
MLEKO ŁACIATE 3,2% 1L
MLEKO ŁACIATE 3,2% 1L
4,15 zł
SZT
BANAN KG klasa 1
BANAN KG klasa 1
8,25 zł
kg
MLEKO ŁACIATE 2% 1L
MLEKO ŁACIATE 2% 1L
4,05 zł
SZT
JABŁKA KRAJOWE KG klasa 1
JABŁKA KRAJOWE KG klasa 1
2,29 zł
kg
MASŁO POLSKIE 82% 200G MLEKOVITA
MASŁO POLSKIE 82% 200G MLEKOVITA
5,99 zł
SZT
CUKIER BIAŁY 1KG
CUKIER BIAŁY 1KG
5,99 zł
SZT
JOGURT PRIMO NATURALNY 180G ZOTT
JOGURT PRIMO NATURALNY 180G ZOTT
1,89 zł
SZT
WODA CISOWIANKA 1,5L N/GAZ %PET
WODA CISOWIANKA 1,5L N/GAZ %PET
1,75 zł
SZT
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś tzw. kupującym uprzywilejowanym, a więc:

A) konsumentem

albo

B) osobą fizyczną, dla której umowa, jaką z nami zawarłeś, jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego

- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@cold.pl.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od objęcia towaru w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Zwracany towar zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Krakowskie Przedmieście 19, 32-700 Bochnia, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy Ci niezwłocznie na zasadach wskazanych w Regulaminie sklepu, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Jeśli nie zaproponowaliśmy, że sami odbierzemy od Ciebie towar – możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jego odesłania - w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według Twojej specyfikacji lub służący zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

Reklamacje

Poniższe treści mają zastosowanie do tzw. kupującego uprzywilejowanego. Jeśli nim nie jesteś, zajrzyj do naszego Regulaminu sklepu, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat reklamacji.

W przypadku gdy niewłaściwie zrealizujemy zawartą z Tobą umowę, masz prawo złożyć reklamację - najlepiej na adres e-mail: sklep@cold.pl lub drogą pocztową na adres ul. Łany 6, 32-700 Bochnia.

Co do zasady, ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.

Na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta możesz w takiej sytuacji żądać:

a) wymiany towaru

lub

b) naprawy towaru.

W niektórych przypadkach możesz też:

a) odstąpić od umowy

lub

b) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny

- szczegóły w tym zakresie znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl